Fox 38 Kashima Factory Series E-bike Grip 2 Boost Qr 15x110 Mm 44 Offset Mtb-vork
Fox 38 Kashima Factory Series E-bike Grip 2 Boost Qr 15x110 Mm 44 Offset Mtb-vork

Fox 38 Kashima Factory Series E-bike Grip 2 Boost Qr 15x110 Mm 44 Offset Mtb-vork

1209,99Vergelijk prijzen
Laagste prijs inclusief verzending
Tradeinn.com
Shopscore(0)
1209,99
1785,-
€3,992 - 5 werkdagen
Snelste levering
Amazon.com.be
Shopscore(60)
1604,59
Gratis1 - 3 werkdagen

Specificaties

EAN0821973419282
MerkFox
KleurZwart
DoelgroepHeren

Beschrijving

Wanneer je echt groot moet gaan, reik dan naar de 38. Geoptimaliseerd voor 160 180 mm veerweg en verpakking Dezelfde revolutionaire functieset als de 36, de 38 herdefinieert wat u denkt dat een vork met lange veerweg kan, en stelt een nieuwe in Benchmark voor vertrouwen, prestaties en duurzaamheid. Welkom bij The Big Time.Kenmerken:Drijvende as: Drijvende assen lijken misschien op andere assen, maar bieden in feite een duidelijk prestatievoordeel vanwege hun unieke vermogen om de exacte breedte van het wielmontageoppervlak van de vork precies aan te passen aan de voornaafflensafstand, waardoor een perfecte uitlijning van het chassis ontstaat En het elimineren van ongewenste wrijving tussen de bovenste en onderste vorkpoten. Drijvende assen zorgen voor een veel soepelere beweging van de ophanging over het hele bereik van de veerweg van de vork, wat met name de gevoeligheid en de algehele rijkwaliteit verbetert. De geheel nieuwe 36 en 38 zijn uitgerust met een nieuw, met een snelspanhendel bediend, zwevend assysteem, waarvoor patent is aangevraagd, en combineren het voordeel van een zwevende as met het gemak van een snelspanner zonder gereedschap. Met dit systeem wordt de afstand vergrendeld via een zwevende huls, waardoor het voorwiel herhaaldelijk kan worden verwijderd en opnieuw kan worden geïnstalleerd, terwijl de perfecte uitlijning van de vork behouden blijft. De plaatsing van de zwevende huls is vooraf ingesteld in de fabriek, dus als u niet zeker weet hoe u het zwevende assysteem moet bedienen of u er gewoon geen zin in hebt, kunt u gewoon het voorwiel installeren en verder rijden.Onderbeen bypass-kanalen: als een vork comprimeert, neemt het luchtvolume in de onderbenen af, waardoor de luchtdruk toeneemt. Hoe meer de vork comprimeert, hoe meer druk toeneemt. Dit effect kan onbedoeld tot gevolg hebben dat volledige reizen niet worden bereikt. Onze onderbeenkanalen helpen dit probleem te verminderen door het luchtvolume in de onderbenen drastisch te vergroten en daardoor de hoeveelheid extra onbedoelde drukverhoging te verminderen. Een ander voordeel van deze kanalen is dat er onderbeenbadolie wordt gecirculeerd naar de bovenste bereiken van de onderbenen, waardoor de schuimringen en bussen continu worden gesmeerd terwijl de vork samendrukt en zich uitstrekt door zijn slag.Bloedingen: onze onderbeenbloeders zorgen voor egalisatie van de atmosferische druk met een simpele druk op de knop. Drukopbouw in de onderbenen vermindert drastisch de prestaties van de vork, waardoor volledige reizen wordt voorkomen en de gevoeligheid en responsiviteit van kleine stoten vermindert.Onderbeenboog: stijfheid tot gewicht is de ultieme maatstaf voor fietsontwerp. Ingenieurs investeren ontelbare uren in elke ons materiaal om deze kritische verhouding te optimaliseren. Ons geheel nieuwe onderbeenontwerp haalt alles uit de kast, scheert elk mogelijk gram en zorgt ervoor dat de stijfheid of krachtvereisten van moderne enduro- en zwaartekrachtstijlrijden niet in het gedrang komen. Moderne frameontwerpen en geometrische trends vereisen moderne ophangingsontwerpoplossingen. Het boogontwerp van de geheel nieuwe 36, 38 en 40 is ontworpen om perfect te combineren met moderne enduro- en downhill-fietsen. Balhoofdbuisprofielen zijn groter en groter geworden, en vork-offsets korter en korter. Onze nieuwe boogvorm houdt rekening met deze behoefte door naar voren te steken om voldoende ruimte voor de balhoofdbuis te bieden bij volledige compressie. State-of-the-art computermodelleringstechnieken hebben ons geholpen om een organische onderbeenvorm te creëren die stijfheid optimaliseert met de absoluut minimale hoeveelheid materiaal.Grip2: onze Grip2-demper is de maatstaf voor ongeëvenaarde rijkwaliteit en ultranauwkeurige verstelbaarheid. Grip2 bevat onze gepatenteerde Variable Valve Control (Vvc) -technologie die externe fijnafstemming van de ophangingsprestaties mogelijk maakt. Grip2 bereikt met de draai van een knop wat doorgaans de tijdrovende en gecompliceerde taak vereist van het volledig demonteren en opnieuw monteren van de vork.Float Evol: Evol-technologie verhoogt het negatieve luchtveervolume en optimaliseert de gevoeligheid voor kleine stoten. De lineaire veercurve van Evol zorgt voor zachtheid aan de bovenkant, extra ondersteuning van de middenslag en meer afstembare progressie naar beneden. , waardoor de Evol-luchtveer vrij kan werken zonder onbedoelde interferentie.Elliptische stuurbuis: de 38'S elliptische stuurbuis is een van de vele manieren waarop we de stijfheid van het gewicht verder hebben geoptimaliseerd, meer materiaal alleen daar plaatsen waar het nodig is en elke ons ervan elimineren waar het niet isSpecificaties:Wielmaat: 27,5 / 29Reizen: 180Hark: 44As: 15qr X 110Bovenbuis Afwerking: Kashima CoatLuchtkanalen: JaBloedingen: JaDrijvende as: JaRotorgrootte: 180 Direct Post Mount, tot 230 compatibelSpatbordbevestiging: optioneel Fox 36/38 spatbord met stevige 4-punts directe bevestigingLuchtveer: Float EvolStuurbuis: 1.5 conus intern elliptischStartgewicht: 2180 GAanpassingen:Compressie met hoge snelheid (W/Vvc): 8 klikkenCompressie bij lage snelheid: 16 klikkenHoge snelheid rebound (W/Vvc): 8 klikkenRebound bij lage snelheid: 16 klikken